دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین 6 در آرتروز مشکل

چگونه برای کاهش کراتینین 6 در آرتروز مشکل

آرتریت ( التهاب مفاصل ) یک اختلال خود ایمنی است که و برجسته با التهاب joints.Meanwhile در است ، آن را نیز می تواند شامل بسیاری از سایر نقاط بدن . زمانی که کلیه ها درگیر می شوند ، بیماری مزمن کلیوی (CKD) خواهد بود از کلیه result.When عملکرد نه به خوبی ، کراتینین بالا occur.How خواهد کرد که به کاهش کراتینین 6 در آرتروز مشکل ؟

کراتینین 6 در آرتریت

سیستم ایمنی بدن است یک سیستم قدرتمند محافظ body.It ، می تواند بدن را در برابر مواد مضر خارج محافظت از برای حفظ healthy.However ما ، در ورم مفاصل ، سیستم ایمنی بدن به بافت ها و سلول های بدن حمله توسط mistakes.When سلول های کلیه و بافت ها تحت تاثیر قرار می گیرد ، باعث خواهد شد التهاب در kidneys.If در التهاب را نمی توان سرکوب کرد ، آن را مترقی decline.If عملکرد کلیوی می شود که کلیه ها عملکرد نه به خوبی ، سطح بالایی از محصولات و سموم زائد در bloodstream.If ساخت تا ، کراتینین بالا occur.Creatinine 6 با کلیه آسیب های بسیار جدی همراه است.

چگونه برای کاهش کراتینین 6 در آرتریت ؟

برای کاهش کراتینین 6 در آرتریت ، بخش درمان مهم است برای بازگرداندن ساختار کلیه و اختلال و بهبود function.If کلیه کلیه ها می توانند کار موثر تر ، کراتینین بیشتر خواهد شد از body.Hence حذف ، کراتینین خواهد شد به طور کامل و اساسا کاهش داد.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیویموضوع مربوطه برای بیماران مبتلا به آرتریت با کراتینین 6.As علت مستقیم کاهش عملکرد کلیه می شود التهاب بافت کلیه است، گام اول درمان است به سرکوب التهاب و کنترل آرتریت effectively.It می تواند به صدمه بیشتر را متوقف به بافتها کلیه .

علاوه بر این، به عنوان صدمه به کلیه ها تشکیل شده است ، برای کاهش کراتینین 6 اساسا ، بیماران باید درمان برای بازگرداندن اختلال بافت کلیه و بهبود عملکرد کلیه . اگر کلیه ها می توانند به کار موثرتر ، ضایعات بیشتر خواهد شد از بدن حذف خواهند شد. اگر چنین است، کراتینین 6 خواهد شد به طور کامل و اساسا کاهش می یابد.

برای رسیدن به اهداف درمان فوق ، درمان ترکیبی از ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، درمان توصیه شده برای بیماران مبتلا به آرتریت با کراتینین 6 است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.